Våravslutning Våravslutning för de lite större. 13/6 eller 14/6 åker vi till Sundsvall för ”Laserdoom” och bad på Himlabadet. Egen insats blir runt 210: för laserdoom och så till mat. Anmäl den här veckan! Till Björn!