Våravslutning

Våravslutning för de lite större.
13/6 eller 14/6 åker vi till Sundsvall för ”Laserdoom” och bad på Himlabadet.
Egen insats blir runt 210: för laserdoom och så till mat.
Anmäl den här veckan!
Till Björn!